- Cum comand pe www.infrapanel.ro?
- Cum plătesc pe www.infrapanel.ro?
- Livrarea comenzilor
- Garanția
- Service-ul
- Retururi de produse
- Renunțarea la cumpărare
Cum comand pe www.infrapanel.ro?
Comandă online
Folosind meniul din stânga, navigați prin categoriile de produse. Odată ce ați găsit un produs care se potrivește dorințelor dvs.,apăsați pe butonul La adăugarea produselor în coș, veți fi direcționat automat în pagina coșului de cumpărături. Aici aveți posibilitatea să revedeți lista produselor, să actualizați cantitatea sau să renunțați la unul sau toate produsele selectate. Tot în această secțiune puteți introduce și codul unui cupon de reducere în cazul în care aveți unul, apoi apăsați butonul . Dacă în dreptul produsului nu apare butonul , trebuie să apăsați butonul , apoi să alegeți una dintre opțiunile de garanție și abia apoi să adăugați produsul în coș. Pentru a mai adăuga produse în coș, puteți reveni în magazin prin apăsarea butonului . După ce ați ales produsele apăsați butonul , completați detaliile privind livrarea comenzii și modaliatea de plată pe care o preferați. Durează maxim 1-2 minute.
a. Dacă sunteți client nou, aveți posibilitatea să vă înregistrați (veți beneficia de finalizare rapidă a comenzii și de acces la status comandă și la istoric comenzi) sau să plasați comanda ca și vizitator neînregistrat (în acest caz datele dvs. nu vor fi salvate).
b. Dacă sunteți deja client, introduceți user-ul și parola în boxul din partea de sus a paginii și vi se vor încarca toate datele pe care le-ați folosit la ultima comandă. Dacă doriți livrarea în aceleași condiții, trebuie doar să apăsați butonul după selecatarea metodei de livrare și a modalității de plată.
Comandă prin e-mail sau telefon
Așteptăm comenzile dvs. pe adresa noastră de mail comenzi@infrapanel.ro sau la numărul de telefon 0365-441.895. Comenzile telefonice se pot face de luni până vineri între orele 09-17.
Pentru a factura și livra către persoane fizice avem nevoie de: – Nume și prenume – Adresă – Număr de telefon – Tipul de panou și cantitatea dorită – Tipul de termostat pentru care se optează
Pentru a factura și livra către persoane juridice sunt necesare următoarele date: – Numele firmei – Adresa sediului social și eventual adresa de livrare, dacă diferă – Codul unic de înregistrare și numărul de la Registrul Comerțului – Contul și banca cumpărătorului – Persoana de contact și numărul de telefon – Tipul de panou și cantitatea dorită – Tipul de termostat pentru care se optează
Cum plătesc pe www.infrapanel.ro?
Plată în numerar
Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul InfraPanel. Valoarea produselor este cea trecută pe factura fiscală sau proformă care însoțește produsul. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către agentul care efectuează livrarea. Pentru plata în numerar, nu se percepe taxă de ramburs.
Plata cu ordin de plată
Plata prin Ordin de plată se face doar în baza facturii fiscale sau proforme emise de InfraPanel, în urma confirmării telefonice sau prin e-mail a comenzii cu un consultant de vânzări. Livrarea mărfii se face după confirmarea plații, în unul dintre conturile de mai jos:
InfraPanel SRL ,Târgu-Mureș, jud. Mureș, România Cod unic înregistrare: RO26231491 Număr înregistrare Registrul Comerțului: J26/999/2009
Banca: Unicredit România – Sucursala Tg. Mureș Cont IBAN: RO 38 BACX 0000 0008 7347 6000
Banca: Trezoreria Tg. Mureș (Doar pentru instituții bugetare) Cont IBAN: RO 27 TREZ 4765 069X XX01 1918
Plata cu cardul
Puteți efectua plata online cu cardul pe pagina noastră, în condiții de siguranță deplină. InfraPanel utilizează platforma securizată Plăţi Online (www.plationline.ro) iar cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs. Ei le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei.
Tranzacția efectuată va apărea pe extrasul dvs. de cont cu numele InfraPanel.
Livrarea comenzilor
Produsele comandate se livrează în toată țara, utilizând serviciul de curierat Fan Courier sau mașinile proprii în funcție de destinația comenzii și cantitatea comandată. Termenul mediu de procesare și de livrare este de 48 ore lucrătoare de la momentul plasării comenzii pentru produsele aflate în stoc sau cel comunicat de consultantul de vânzării pentru comenzile speciale sau pentru produsele care nu sunt în stoc. Livrarea este gratuită la comenzi de peste 700 RON iar pentru comenzi cu o valoare totală mai mică de 700 RON costurile sunt de 20 RON.
Garanția
Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Termenul de garanție este specificat în dreptul fiecărui produs afișat pe www.infrapanel.ro
Certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o rețea de service proprie, fie sunt emise de către InfraPanel.
Lipsa certificatului de garanție a produsului trebuie semnalată în maxim 48 ore de la recepția mărfii pe adresa office@infrapanel.ro. Orice sesizare ulterioară nu vă fi luată în considerare.
Service-ul
În cazul certificatelor de garanție emise de producători, produsul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producător vă prelua întreagă responsabilitate a rezolvării garanției.
În cazul certificatului de garanție emis de InfraPanel, produsul reclamat defect trebuie prezentat la unul din punctele de lucru InfraPanel a cărui adresă este menționată în certificatul de garanție.
Dacă în orașul dvs. nu există un punct de lucru InfraPanel, produsul reclamat defect poate fi expediat prin intermediul serviciului de curierat Fan Courier, la adresa punctului de lucru InfraPanel din Târgu Mureș, str. Săvinești nr.1, costul transportului urmând să fie suportat de către InfraPanel. În cazul în care defectul reclamat de către client nu se confirmă costul de transport, tur-retur, este suportat de către client.
Vă rugam să trimiteți produsele reclamate ca și defecte doar în ambalajele originale. InfraPanel nu răspunde pentru eventualele deteriorări ce pot surveni în timpul transportului pentru produsele care nu sunt ambalate în ambalajul original. Produsul reclamat ca și defect trebuie să fie obligatoriu însoțit de următoarele documente: copie după factura fiscală cu care a fost achiziționat produsul, certificatul de garanție în original și o descriere scrisă a defectului.
Retururi de produse
Puteți solicita returul de produse pentru următoarele situații:
– Produs ce nu este conform cu specificațiile de pe site Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de InfraPanel.
– Produse nefuncționale în primele 24 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24 de ore de la recepția efectivă, ridicarea de la sediul InfraPanel sau recepția la domiciliu prin curier – puteți reclama acest lucru și solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.
– Produse ce v-au fost livrate greșit Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugam să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport ale produsului corect vor fi suportate de InfraPanel.
NOTĂ În toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Renunțarea la cumpărare
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare. Fară penalități și fară invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur prin transfer bancar în contul specificat în cererea de renunțare la cumpărare. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut că și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial, (dacă este posibil) Pentru a acoperi diferență de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul. Acesta clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicandu-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
Pentru comenzile plătite cu cardul, suma vă fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.